James Hirvisaari

300. Kanava

5 kommenttia

Ne kapiset imbesillit, jotka minua ja minun toimintaani vastaan ovat kiivaasti ja hullun kiilto silmissään vuosikausia hyökänneet sanoin ja teoin, eivät selvästikään tajua, että minä olen ollut vain kanavana kansalaismielipiteelle. En ole koskaan itseäni korottanut enkä kehunut.

Meitä on onneksi hyvinkin paljon – meitä jotka EMME HALUA tänne viidakon lakeja ja aavikon uskontoa vaan haluamme pitää Suomen Suomena, itsenäisenä ja turvallisena lintukotona. Ei siis ole yhtään mitään merkitystä sillä, mitä mieltä minä henkilönä ja yksittäisenä poliittisena toimijana olen asioista. Olen tinkimätön suorademokraatti ja haluan auliisti antaa kansan enemmistön päättää asioista.

Politiikkaa ei pidä tehdä oikeussaleissa. On tärkeää huomioida, että kaikki kansankiihotussyytteet ovat syntyneet poliittisista motiiveista ja tulleet epäisänmaallisilta kansanpettureilta ja Mädättäjistön™ suunnalta. Vihervasemmistolaisen ideologian mukainen helvetinkoneisto haluaa johdattaa kansakuntamme henkiseen ja moraaliseen rappioon. Halveksin syvästi sellaista tahallista tuhotoimintaa.

”Halveksin syvästi tahallista tuhotoimintaa”

Minä olen siis antautunut kanavaksi kansalaismielipiteelle. Olen tyytyväinen, sillä olen pitänyt kovaa meteliä enkä ole vaiennut. Olen äärimmäisen iloinen siitäkin, että poliittisten vastustajieni hermo ja pelihousutkin ovat revenneet. On mukava kuulla, että siellä riepoo missä pitääkin. Jossakin olen onnistunut, jotakin olen tehnyt erittäin oikein.

Siltikin toivoisin, että annettaisiin erilaisten aatteiden kilpailla kansan kannatuksesta ihan vapaasti ja reilun pelin hengessä. Ilman vastapuolen leimaamista rasisteiksi tai suvakkihuoriksi ja ilman median vääristelyjä.

Nyt siemailen shampanjaa lämpimässä porealtaassani ja nautiskelen vapaaherrana täysin siemauksin eläkeläisen elämästä. Eipä ole olotilassa moittimista. Hyvää kesän jatkoa kaikille!

 

Nautinnon maksimointia.

Kirjoittaja: jameshirvisaari

Kansanedustaja 2011-15, eduskuntaryhmän puheenjohtaja 2013-15, talousvaliokunta 2011-12, lakivaliokunta 2011-15, VR hallintoneuvosto 2012-14, kunnanvaltuutettu (Asikkala) 2009-15, kunnanvaltuuston 1. vpj 2013-14, valtuustoryhmän puheenjohtaja, Asikkalan Muutos ry:n puheenjohtaja 2014-15, Päijät-Hämeen poliisilaitoksen neuvottelukunta 2013-15, Päijät-Hämeen maahanmuuttopoliittisen ohjelman ohjausryhmä 2009-15, Kanavajazz ry varapuheenjohtaja & taiteellinen johtaja 2009-, veturinkuljettaja (vapaaherra), teologian ylioppilas (Hki yliopisto)

5 thoughts on “300. Kanava

  1. Poreallas on hankittu tavaratalo Hong Kongista, maksoi hiukan yli 300 eur. Luksusta kohtuulliseen hintaan. Ja ”shampanja” on Bernard-Massard -kuohuviiniä, hinta noin 13,50 eur. Jazz-hattu myös Hong Kongista, hinta 3 euroa. 🙂

  2. JUHLABLOGAUS: Tämä on 300. blogitekstini täällä WordPressissä.

    Edelliset 300 löytyvät vanhalta alustalta: http://jam.pp.fi/blogi/

  3. Iso peukku rehdille kansanmiehelle!! Koko ajan sohvaperunoita herää lisää ja silmiä aukee.

  4. Mikä nuo kuplat tekee, hernekeittoko? 🙂

  5. Totuutta ja vapautta edistävät ovat aina olleet kivi tyrannien ja tyranneiksi tahtovien saappaissa. Hyviä eläkepäiviä ja kiitos kivenä olemisesta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s